12 Ağustos 2013

Visual Basic 6.0 - LINK.EXE eksiği

   Geçen gün Visual Basic 6.0'da program yapıyordum ki programımı derlemeye çalıştığımda "File not found: LINK.EXE" hatası ile karşılaştım! Hemen işe koyuldum ve sorunu çözdüm. Eğer program yaparken bu sorunla karşılaşan arkadaşlarım varsa onlara yardım edebileceğimi düşündüm.

Derleme Hatası
Bu sorunu çözmenin 2 ayrı yolu var:
  1. Programı silip tekrar yüklemek
  2. LINK.EXE'yi indirip programının bulunduğu dizine atmak.
Ben 2.yi uyguladım ve sorun çözüldü. İnternette araştırmama rağmen LINK.EXE'yi bulamadım. Ben de kendi kurulum dosyalarımı kurcaladım ve LINK.EXE'yi aradan bulup çıkardım. Programın bulunduğu dizine attım ve program derlemede hata oluşmadı.

   Okurlarım için dosyayı internete yükledim, tıklayıp indirebilirsiniz:
          VB6.0-LINK.rar

   İndirdiğiniz dosyanın içinde açıklama bulunmaktadır. Herhangi bir sorun olursa yorum veya mail atabilirsiniz.



Hiç yorum yok: