15 Aralık 2012

Merhaba bilim meraklıları!

Giriş

Orjinal Dünya'mızda ilk yazımızı paylaşmaktayım. İlk yazı değil aslında. Orjinal Dünya'nın oldukça eski bir tarihi var. Ben taa 5. sınıftaydım bu bloğu açtığımda. Çok meraklıydım, hala da öyleyim. Bloğu o zamanlarda yürütemedim çünkü yeterli bilgiye, zamana, imkana sahip değildim. Ama şimdi daha bilinçliyim ve paylaşmaya hazırım!

Peki nedir bu Orjinal Dünya?

Orjinal Dünya, paylaşmanın merkezidir. Bilim ve Teknoloji ile ilgili yakaladığım her türlü haberi ben sizinle paylaşacağım. Ama konular Bilim ve Teknolojiyle sınırlı kalacak diye bir şey yok. Yeri geldiğinde müzik, yeri geldiğinde tarih, yeri geldiğinde doğa... Burası Orjinal Dünya, burada her şeyden bir parça var.
Bloğumu takip edenlerin kitlesi arttıkça yazılar da artacak çünkü siz de paylaşacaksınız.

Şimdi Orjinal Dünya'nın tam olarak başlama zamanıdır!

1 yorum:

Yavuz dedi ki...

Güzel paylaşımlarda bulunman ve bilimi sevdirmen dileğimle,